woensdag 6 april 2011

smockjurkje , kerstin en legging

Ik heb echt wel mijn best gedaan de afgelopen tijd, alleen komt het er dan niet van om foto's te maken. Daar komt bij als ik bij elyne 's ochtends de kleren aantrek, dan kan ik het 's middags niet op de foto zetten omdat het dan vies is.
het vestje en de legging zijn van tricot met een klein wit stipje, bij elkaar is het eigenlijk wel een heel zoet setje geworden. Maar Elyne vind het helemaal geweldig !

De kleding komt natuurlijk veel beter uit op het model maar ja... beter iets dan niets zullen we maar zeggen.


1 opmerking:

  1. Jeetje jij bent wel heel druk geweest! Het ziet er allemaal super uit. Ik vind deze jurk erg leuk! Wat voor patroontje heb je daarvoor gebruikt? Je meiden zijn alvast een beetje klaar voor het mooie weer. Gr. Renate

    BeantwoordenVerwijderen

elyne

elyne
mooie donkerblauw feliz jurk

Mirte

Mirte
mooie meegroei jurk van abc als ze groter word voeg ik de derde strook toe.