donderdag 7 april 2011

ballon jurk


Hier is dan eindelijk de abacadabra 106 die ik voor Mirte har verjaardag wilde maken, alleen kon ik de naden toen niet locken, op de een of andere manier gaat deze stof niet goed door de lockmachine welke instelling ik ook probeer. Dus dit was weer zo'n project die in de hoek lag bijna klaar maar nog net niet.
Gister bedacht ik ineens dat ik de naden gewoon met biasband af moest zetten. Dus alle naden zijn nu keurig afgezet met biasband rits ingekort en erin gezet en klaar !
De stof heeft een fijn blauw met wit streepje dit komt niet echt over op de foto.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de jurk ontzettend goed gelukt en hij staat haar prachtig!! Lekker zomers met een wit shirtje en voor nu lekker een blauwe longsleeve. Goed opgelost trouwens met dat biaisband.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi grietje!! Mooi jurkje, staat haar weer goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het een mooi jurkje geworden! Schattig dat blauw! Gr. Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke jurkjes, setjes heb je weer gemaakt.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

elyne

elyne
mooie donkerblauw feliz jurk

Mirte

Mirte
mooie meegroei jurk van abc als ze groter word voeg ik de derde strook toe.