dinsdag 1 juni 2010

Eindelijk weer een teken van leven

Daar ben ik weer.......
Eerst hadden we natuurlijk een vloer te waxen en daarna kon het grote schoonmaken beginnen . Dit was het hele huis aangezien het schuurstof door het centrale ventilatie systeem door het hele huis te vinden was.

Daarna besloten we omdat we geen witte vloer hadden we toch maar een mooie witte buffetkast gingen kopen.
Dus na een korte zoektocht een mooie kast gevonden die vorige week al bezorgd werd.
Aangezien ik vrijdag 31 ben geworden was dit een mooi verjaardagskado !!!
Foto's volgen nog hoor !

Ik ben weer geweldig verwend op mijn verjaardag...

Maar dat hebben we nu allemaal gehad dus kon ik gister eindelijk weer eens achter de naaimachine. Ik ben begonnen aan een opdracht voor een vriendin dit worden 2 overslagjurkjes en 2 tops met rokjes voor haar dochters.
Gisteravond de rokjes en het eerste jurkje geknipt en het jurkje is ook al bijna klaar !! OOk deze foto's volgen nog.
Tot snel

1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Lekker dat al dat schuurwerk er nu opzit. Ben heel benieuwd hoe je vloer geworden is en wat voor mooie kast je hebt gekocht/gekregen, hahaha!

    Naaise!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

elyne

elyne
mooie donkerblauw feliz jurk

Mirte

Mirte
mooie meegroei jurk van abc als ze groter word voeg ik de derde strook toe.