maandag 14 juni 2010

2 overslagjurkjes


Voor een kennis mocht ik 2 overslagjurkjes maken voor haar 2 dochters de stof had ze zelf al en ik mocht er 2 tuniekjes van maken...

Ook wilde ze graag voor allebij het hollandse setje in blauw wit dat ik al eerder voor Elyne had gemaakt..
aangezien het topje dat ik voor Elyne hierbij gemaakt had een beetje krap zat en haar jongste dochter hem zo paste, ga ik deze voor Elyne opnieuw maken en die andere verkocht ( Elyne had hem nog maar 1 keer aangehad)


Ze was er ontzettend blij mee en ook erg belangrijk de meiden vonden het ook helemaal geweldig.

1 opmerking:

  1. Kom toevallig op je blog terecht, omdat ik opzoek was naar een voorbeeld voor een jurkje.
    ziet er super uit, ga snel je andere posts lezen.

    groetjes
    Brigitte.
    www.taarten.mijnalbums.nl

    BeantwoordenVerwijderen

elyne

elyne
mooie donkerblauw feliz jurk

Mirte

Mirte
mooie meegroei jurk van abc als ze groter word voeg ik de derde strook toe.