donderdag 25 maart 2010

Laatst heb ik een grijs tom du tuniekje gemaakt deze was alleen niet zo wijd geworden als het origineel.
Nu liep ik gister bij de Hans Textiel zie ik daar hetzelfde tuniekje hangen in een wit katoentje voor nog geen €12,- dus ik denk die neem ik mee, ik pas de maat en teken het patroon na en breng het jurkje weer terug zo gezegd zo gedaan.
Nou was het jurkje van de hans iets te smal voor mijn dochter maar de dochter van de buurvrouw paste hem precies.
Dus mijn buuf ook blij, ik blij dat ik hem niet terug hoef te brengen.
Gisteravond het patroon getekent en de stof geknipt vanavond ga ik hem in elkaar naaien.
Gister ook nog 2 t-shirts opgepimpd met applicaties en band van applicatie enzo de foto's volgen nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

elyne

elyne
mooie donkerblauw feliz jurk

Mirte

Mirte
mooie meegroei jurk van abc als ze groter word voeg ik de derde strook toe.