donderdag 2 december 2010

kerstboompjes

Gister zag ik op een duits blog van die leuke stoffen kerstboompjes, ik dacht die wil ik ook patroon tekenen is niet zo moeilijk maar hoe zet je ze in elkaar ??
toch maar zoeken naar een patroontje.... overal gezocht en alleen een patroon gevonden van Mc Call, maar ja die kost €13,00 met verzendkosten dus dat vond ik te duur.
Hele dag lopen denken hoe zet je die nou in elkaar en gelukkig gisteravond keek ik op het blog van vlijtige Lies en zag ze daar ook staan en als GRATIS E book te verkrijgen bij Farbenmix !


Ik was helemaal blij gelijk geprint en begonnen en als je weet hoe het moet is het zo simpel !
Nu dit zijn de eerste 2 maar de kids staan al in de rij die willen ze ook op hun kamers dus we gaan er nog een paar maken.

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt geweldig! Ik zag ze inderdaad ook al bij vlijtige lies op de blog!
    Ga toch ook nog maar even kijken bij farbenmix voor het e-book!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ik ga hem ook op het lijstje zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk! Waar kan ik het patroontje vinden :)!???

    BeantwoordenVerwijderen

elyne

elyne
mooie donkerblauw feliz jurk

Mirte

Mirte
mooie meegroei jurk van abc als ze groter word voeg ik de derde strook toe.