woensdag 5 mei 2010

abc 102 tuniek



Dit patroon heb ik op de stoffenmarkt gekocht.
Ik was er vanuit gegaan dat hij wel niet in een keer zou lukken !!!
maar dit viel reuze mee, behalve dat ik met het locken van de hals ook een stuk van het voorpand had gelocked !! dus ik ben boos naar bed gegaan en dacht ik kan morgen weer een heel nieuw voorpand maken. maar tot mijn vreugde ging ik het de volgende dag lostornen en toen bleek dat hij nog net niet de stof had afgesneden wat een geluk !!
Ik vind het wel een heel leuk patroon , elyne twijfelt nog een beetje....

4 opmerkingen:

  1. Wat een werk zal dit zijn geweest! Mooie stofjes ben benieuwd hoe het staat. Leuke achterkant ook met dat vetertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sasja, wat maak jij leuke dingen! Vooral dat roze/wit geblokte jurkje vind ik super. Ik naaide vroeger ook veel, maar sinds ik 3 jongens heb die al groot zijn en geen zelfgemaakte dingen van mams aanwillen, ben ik op patchwork overgegaan. En dat bevalt goed kan ik melden! Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt. Ik vind het allemaal weer even leuk. Dat topje vind ik wel heel erg schattig en fijntjes. Super!
    Groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi! Dit is echt zo'n patroon die ik leuker en leuker ga vinden naarmate ik 'm vaker gemaakt zie in de verschillende blogs. Op het voorbeeld van ABC dacht ik: mwah, gaat wel. Maar ik ben nu helemaal om denk ik ;-)

    Groetjes en fijn weekend, Mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen

elyne

elyne
mooie donkerblauw feliz jurk

Mirte

Mirte
mooie meegroei jurk van abc als ze groter word voeg ik de derde strook toe.