dinsdag 2 februari 2010

Hallo ik ben sasja,

moeder van 3 kinderen
Björn (6), Elyne (4) en Mirte (bijna 1 )

Sinds 3 jaar naai ik kleertjes voor mijn kids, ik kan wel zeggen dat dit verslavend werkt.
Ook naai ik leuke accessoires voor de kinderkamers.
Maar ja nu wilde ik ook eindelijk wel eens een blog gaan maken, om met anderen mijn creaties te kunnen delen.
Ik heb een jaartje een webwinkel gehad met zelfgemaakte kinderkleding gehad maar ik kon dit naast mijn baan niet meer bolwerken.
Ik kwam niet meer toe aan de dingen die eigenlijk echt leuk vind kleren maken voor onze eigen kids.
Dus nu heb ik weer tijd om echt uitgebreid mooie jurken te maken.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je nu ook een weblog hebt.
    Andere bloggen bekijken is ook al zo verslavend:)
    Mooie jurken heb je voor de beide dames gemaakt!

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen

elyne

elyne
mooie donkerblauw feliz jurk

Mirte

Mirte
mooie meegroei jurk van abc als ze groter word voeg ik de derde strook toe.