woensdag 9 maart 2011

juffendag op school, met een taartje

De kinderen hadden vandaag juffendag ( dan vieren de juffen hun verjaardag allemaal samen) op school en mochten verkleed komen, Elyne wilde graag als minnie mouse dus mama is natuurlijk achter de naaimachine gekropen om aan deze wens te kunnen voldoen.











Ook is het gebruikelijk dat je voor de juffen een kado meeneemt, maar ja Elyne heeft 4 juffen ( 2 per dag) en Bjorn 1 dat beteknt dus 5 kado'tjes en vaak koopt iedereen hetzelfde dat betekent allemaal bloemen of douchegel...
ik dacht laat ik origineel zijn ik maak gewoon voor alle juffen 1 mooie taart.
Het thema van de juffendag was oud hollands nou daar kan ik wel wat mee !
het was een groot succes dit hadden de juffen nog nooit gekregen !!


1 opmerking:

  1. Wat een superidee om een taart te maken!! Hij ziet er prachtig uit en is vast heerlijk!

    Ik vind Elyne er prachtig uitzien als Minnie Mouse.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

elyne

elyne
mooie donkerblauw feliz jurk

Mirte

Mirte
mooie meegroei jurk van abc als ze groter word voeg ik de derde strook toe.