donderdag 16 september 2010

coverlockmachine kopen heeft iemand een tip ???

Hallo allemaal,

ik wil volgende week een coverlockmachine gaan kopen, ik heb alleen nog geen idee welke.
Ik heb gelezen dat er ook machine's zijn die je makkelijk kan aanpassen om ook gewoon te kunnen locken. Maar ik heb geen idee of dit ook daadwerkelijk zo makkelijk gaat.
Ik vind het op zich wel fijn als het een 2 in 1 machine zou zijn anders heb ik straks 3 machine's staan .
Maar als dit niet werkt hou ik natuurlijk liever mijn oude lockmachine.

en hebben jullie nog tips waarop ik moet letten wat er echt !!! wel op moet zitten.
Ik ga volgende week naar Wouters in Amsterdam daar kan ik wel het een en ander proberen maar ja ze proberen je natuurlijk altijd een nog duurdere te verkopen. ( ze zijn natuurlijk al niet goedkoop, en daarom wil ik wel in een keer een goede kopen).

Nou ik hoop dat jullie suggesties hebben voor mij...

1 opmerking:

  1. Hoi Sasja,

    Ik heb jaren geleden bij Wouters de Elna 744 gekocht. Een lockmachine die makkelijk om te bouwen is naar een coverlock. Super makkelijk in te rijgen en te gebruiken. Die machine gaat bij mij de deur niet meer uit. Heb er geen problemen mee gehad en voor de prijs vind ik het een super machine. Ik dacht dat ik 750 euro ervoor betaalde en over waren ze toen 1100 euro. Dus op internet neuzen had zeker zin voor mij. Ik weet niet wat ze nu kosten maar je hebt waar voor je geld.

    Succes en groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

elyne

elyne
mooie donkerblauw feliz jurk

Mirte

Mirte
mooie meegroei jurk van abc als ze groter word voeg ik de derde strook toe.