vrijdag 2 april 2010


Vorig weekend was ik bij mijn ouders en toen kwamen er van zolder nog 2 gehaakte plaids uit de doos tevoorschijn, die wilde ik al heel lang hebben.
De witte eenpersoons is voor mijn dochter alleen past hij niet zo goed op dit bed , maar zij krijgt binnekort een ander bed.
Dat is word een zomerproject, er staat ook nog bij mijn ouders een antiek 2 persoons mahoniehouten bed maar die je ook kan gebruiken als 1 persoons bed.
Deze ga ik schuren en heel zacht roze verfen.
Dan het 2 persoonssprei deze had een beetje een vage kleur het was niet zalm niet beige maar een beetje een vies kleurtje waar ik niets mee kon.
Dus heb ik hem geverfd met dylon in de wasmachine en nu vind ik hem helemaal geweldig geworden.

1 opmerking:

  1. Wauw, geverfd!! Prachtig geworden. Mijn oma had ook van die gehaakte spreien! Ik weet alleen niet waar die gebleven zijn... wel jammer, want het heeft iets romantisch. En wat je verteld over dat bed, dat wordt vast heel mooi!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

elyne

elyne
mooie donkerblauw feliz jurk

Mirte

Mirte
mooie meegroei jurk van abc als ze groter word voeg ik de derde strook toe.